01.12.2013

Publicat pe Actualizat pe

      Pentru persoanele care doresc sa mai afle informatii cu privire la starea mea de sanatate.
            Pana acum am facut 8 sedinte de radio la clinica particulara. O data cu ele au inceput si simptomele ce tin de greata, oboseala , amortirea degetelor  si imi tremura mainile, de aceea nici pe net nu rezist mai mult de cateva minute( cei care au suferit de tumoare cerebrala ma inteleg mai bine). Din ce am inteles de la medicul radioterapeut asta se poate datora si unei inflamari a zonei care este radiate, eu iau niste pastile in acest sens, dar este posibil sa fie nevoie sa-mi mareasca doza. In aceasta perioada am  mai luat parte la un grup de suport care pentru mine n-a fost foarte incurajator, in sensul ca acolo nu erau decat persoane care avusesera  diverse forme de cancere si se aflau acolo pentru radioterapie  ca recidivase boala. Am plecat profund  debusolata si asa am fost pana cand mi-am strans fetita in brate. In aceste 2 zile cat am fost cu familia acasa, am incercat sa ma regasesc…toti au incercat sa ma incurajeze, toti sunt alaturi de mine, iar acum  plec mult mai optimista si stiu ca Dumnezeu o sa aiba grija si de mine!
   Multumesc tuturor persoanelor care-mi lasa sugestii, multumesc si cunostintelor, familiei si tuturor celor care stiu ca au fost alaturi de noi. Chiar daca acum datorita oboselii nu am puterea sa le analizez pe toate cu siguranta cand ma voi simti mai bine dupa tratament, o voi face negresit.
         Daca cineva detine mai multe sugestii legate de nutritie sau crestere a imunitatii dupa radio le astept cu mare interes.
Lasă un răspuns

